Posts
about
credits
+follow >> <<
DO NOT FORGET ~

Thursday, March 15, 2012 | 11:27 AM | 0 light(s)


ALL ME ! I JUST KEEP THE ACCUSED ~
hello , hii , salam semua :D harinii aku tak ukeyy . haa , sebab apa ? ntaa ! bila aku buat apa jea kan mesti ada yang tak kena . malang gila hidup aku sekarang nii . serious , aku tak tipu . dekat rumah macam nii , dekat sekolah macam tuu . boleh gila aku sebabkan tension stress bhaii . gentle , tak akan ada seorang manusia pun boleh faham aku . setiap harii aku nak kena moody , nak kena tension , nak kena stress semua . nak tunggu aku MATI eyhh baru semua nii hilang ? ya allah , kau jea yang tahu betapa sakit deritanya aku hidup dekat dunia nii . kepala aku serabut sangat sangat ! bila tak text tahu nak rindu tapi bila dah text tengok apa jadi ? kalau tak berdebat mesti gaduh , tak sah hidup kalau text tak gaduh kan . hm , sorry aku tak boleh nak jadi macam "DIA" . tak pandai nak jaga kau , tak reti nak bagi kau selalu happy senyum dengan aku . tapi kalau dia insya'allah mesti boleh punya . aku tak nafikan kau still sayang diaa kann ? still ingat diaa , try nak text and call diaa kann ? semua tuu aku tahu ! tapi aku malas nak bising , jadi aku diammmmmmmmmmmm jeaa :) tak apa , tuu aku tak boleh nak paksa halang kau sbb tuu hak kau laa kann . aku cakap pon tak akan ada respon yang baik laa dan tak pernah berguna pun kata-2 aku nii bg kau . mungkin orang lain tak tapi kalau kau yess ! haa , baru kau tahu kan macam mana rasa orang yang kita sayang ada orang baru , lebihkan orang baru , layan orang baru dr kau :) macam tuu laa aku rasa bila kau berkasih sayang asmara dengan orang lain tak kira lama kea baru . ohh yeahh , nii bukan aku saja buat or nak balas balik tapi semua nii datang dengan sendiri tanpa dirancang mahupun terniat dihati aku . aku berani SUMPAH ! setiap apa yang kita lakukan mesti ada balasannya dan hikmah :D ukeyy that's all , bubye . love you forever