Posts
about
credits
+follow >> <<

Sunday, March 4, 2012 | 5:26 AM | 0 light(s)



ABOUT WHAT I THINK :D
hello strangers , assalammualaikum ! jyeahh , what ? adaa banyak cerita ? ha'ah , banyak sangat tp aku try buat ringkas sbb senang korang boleh baca dgn jelas . ceyhh , macam nak buat karangan BM plakk . HAHA XP ukeyy , pertama aku nak cerita pasal seorang yg aku sayang sangat walaupon dahh banyak menyakitkan hati :) tak sure berapa lama aku tak bertegur manja gediks dengan dia . tapi dekat sini nak bagitahu aku rindu dia ! sangat sangat ~ tapi aku tunggu jeaa bilaa dia nak cari aku tapi impian harapan aku hampehh ;'( sebab tak ada langsong contact text aku name dia . satu pon tak ada , memang sedih tahap keldai terkedek-2 bhaii . hmm , tak tahu apa nak jadi dgn relay kitaorang . aku banyak berharap lepas baik tak nak ada probs tapi gaduh juga . aku cuba kuat kan diri sbb fikir dugaan kann kena redha laa , kadang jeaa tak boleh kuat tuu jadi moody kowt --' hihii . sorry ! it's ukeyy zaman bila dia nak tegur , i'll waiting you !

ukeyy , kedua nak cerita pasal kelab kemuda ! HAHA , kelab nii best gila baby ohh . enjoy habis kalau pergi lawatan or camp dgn dorang . memang boleh spendtime dengan kawan-2 kita semua bhaii ~ makin hari makin sayang bak kata hati jantung paru-2 usus perut aku :) memang banyak kenangan laa walaupun baru join kelab tuu . percaya laa kata-2 ku nii , ohhh ~ sewel kejap ! ohh yeayy , kelab nii tak kira usia tua mahupon muda yeaa . siapa nak join ? jom jom , meramaikan lagy kelab nii dan merapatkan silaturahim bersama-2 . aku tak tahu macam mana nak cakap seronok gembiranya aku dengan kelab nii . i love you guys , dahh macamm family pon adaa jugaa . 

yuhoo , ketiga pasal sahabat :) hmm , kita tahu awak selalu boringg kalau kita ajak lepak sebab kita macam tak layan awak sangat . kita minta maaf awak , kita nak lepak dengan awak gelak ketawa semua bukan nak bagi awak boringg ukeyy . mungkin lain kali kita ajak lepak kita tak akan buat awak boringg lagy . PROMISE ! kita nak awak senyum gembira ketawa seronok . kadang , kita kesian tengok awak macam sedih tak dilayan macam tunggul . kawan kita sorang nii pon perasan awak , dia ada cakap dengan kita dia kesian tengok awak :) tapi selagi ada kita dengan kawan kita , awak tak akan sedih boring atau apa-2 jealaa aww . ukeyy that's all , bubye .