Posts
about
credits
+follow >> <<
YOU ALWAYS MAKE ME SMILE =)

Monday, February 27, 2012 | 1:23 AM | 0 light(s)


YOU HAVE ? I ALSO THERE AS WELL !
assalamualaikum ! hello guys :) hihii , aku gembira sangat sebab aku ada dia . kawan aku cakap , aku beruntung dapat dia sebab dia selalu faham aku . dia selalu ada bila aku perlukan dia . kitaorang tak pernah sesekali pun gaduh sesama sendiri . selalu gembira , ketawa , senyum :) yeahh , mungkin disebabkan satu perkara nii kitaorang dahh tak boleh rapat macam dulu . terpaksa menjauhh dan jarang bertegur . dia orang yang selalu nak dengar semua masalah , karenah , perangai aku . dia layan jeaa aku kalau aku merepek meraban sesorang . dia cakap dia gembira seronok bila text dengan aku sebab aku tak pernah bosankan dia . mungkin laa ~ aku redha jeaa kalauu dahh tak boleh macam duluu lagy dengan dia . mungkin suatu harii nanti aku boleh rapat dengan dia macam biasa . terima kasih sebab terima kita sebagai kawan awak . kita melebih kea ? tak kan . sebenarnya , kita rindu awak sangat sangat kalau awak nak tahu laa . kita boleh hilang tension moody bila dengan awak . tak tahu laa kenapa dengan kita nii . kita tak minta apa2 pun dari awak cuma kita tak nak awak lupakan kita sebab kita selalu ingat awak . dan kita akan ingat janji-2 awak dengan kita sampai bila-2 ukeyy <3 that's all , bubye . this for you - DILA SHAMI :)