Posts
about
credits
+follow >> <<
SORRY , BUT HE IS A COWARD !

Wednesday, April 4, 2012 | 5:46 AM | 0 light(s)


I HATE HIM SO MUCH MORE -,-
salam and hii stalkers :) jyeahh , harinii bad gilaa sebabkan dia coup dengan jantan tak guna tuu ! arghh , so fucker boy . aku benci dia dari aku tahu dia siapa . tolonglah , untuk kali nii kau break off dengan dia ! jangan rapat dengan dia lagy :'( dia dayus terlampau , kaki perempuan habis ! ukeyy , aku kecewa habis sebab kau tak percayakan aku . orang yang sayang kan kau , yang pentingkan semua pasal kau , kau boleh tak percaya ? memang aku kecewa ! sorry girl . yess , aku tahu kau dahh mula sayang cinta bagai dengan dia tapi buat apa kau lakukan semua tuu kalau kau tak tahu dia tuu sebenarnya macam apa . taik ? tahu kan ? lebih kurang macam dia juga . aku cakap JANGAN ! JANGANLAH ! member aku dah kena , dah menyesal tahap babissssssssss dengan dia , weii . aku tak tahu nak bagi kau percaya macam mana lagy . aku buat semua nii sebab aku tak nak kau kena . memang depan kau dia baik , tapi belakang kau ? kau tahu kea ? kau nak ubah dia ? aku bukan tak yakin tapi jantan macam dia tak akan berubah ! he is the worst ! tak apa kau tak nak percaya aku , tak apa . aku tak akan paksa kau lagy untuk tinggalkan jantan tuu . terserah pada kau sebab dah ramai orang nasihatkan kau tapi kau still tak nak percayakan ? just go . tapi kalau terjadi somethings dengan kau , aku tak nak tengok muka kau ada air mata , sedih , kecewa macam mana kawan aku kena . dan mungkin juga sebabkan jantan nii kita boleh renggang dan mungkin boleh ***** . benda yang tak akan kita jangka akan berlaku dalam relay kita ukeyy . i love you forever but if you do not believe me , it's ukeyy . i try too accept it :) i was disappointed over ! :'(