Posts
about
credits
+follow >> <<
YOU !

Tuesday, September 6, 2011 | 7:21 AM | 0 light(s)


FIGHT AGAIN ~
huheyy readers and followers :D yeahh , harini dia gaduhh dengan aku sebab kann nampak aku lepakk dengan someone ny even aku takk tegur ponn _ _ _ _ ! yess , memang budakk yg diaa nampak lepak dengan aku tuu budakk yg aku benci . dia marah aku gila-2 laa . aku cakap sekaly dia tak nak percaya lepas tuu nakk maki-2 aku . first , aku bolee lagy bersabaa . second , aku daa slowtalk dengan diaa baik-2 tapi diaa berdegil jugaa . last-2 , aku yang naik angin . yealaa , aku cakapp bendaa betol tapi takk nakk percaya , sapaa takk bengang kann . aku fikir sayangg diaa jeaa time tuu if takk aku rasaa lagy terok . now , aku sudaa ukeyy dengan diaa . diaa mintaa maaf sebab tuduh aku bukann-2 and aku bolee terima maaf diaa tuu . sumpah , aku takk pernah terlintas nakk buadd diaa jealous . aku sayangg diaa , takk mungkin ! dan  aku bersyukor sangat sebab aku dengan dia daa berbaik . alhamdulillah :D aku cuba takk akann buadd kau sakit hati lagyy . insy'allah , aku takk berani janji takot nanty termungkir janji pulaa . ukeyy that's all , bubye and see youu later baby :)