Posts
about
credits
+follow >> <<
UNLUCKY DAY ?

Tuesday, September 27, 2011 | 12:59 AM | 0 light(s)

SERIOUSLY !
huheyy readers and followers :) jyeahh , nakk story pasal sekolah . harini , macam selalu lahh kann aku pegy schh . pagii-2 lagy aku mukaa senyum and happy , walaweyhh :P hehe then harinii budakk class adaa subjek PJK . ny subjek yg selalu buadd aku hyperaktif sangat ! biasalaa , dapadd jumpaa cikgu siti firdaus yangg baikk . aku dengan diaa macam dahh kenal lamaa jeaa . padahal , baru berapaa bulan diaa ajar class aku kann kann . ukeyy , punyaa syokk maen game bolaa balingg-2 sesukaa hati tetibaa adaa 1 bolaa melayangg kenaa mukaa . perghhh , sedapp gilaa bilaa dapadd rasaa kesakitan tuu . manaa takk nyaa kenaa dekadd mukaa ohh , merahh pp aku and mataa plakk berair dahh . nakk nangiss tapi maluu laa , takk apaa aku tahan jeaa . membe-2 yangg laen dahh panikk . HAHA , aku tengah sakit ny sempat gelakk sebab pyjaa buadd lawakk depan-2 aku . haishh , kau ny laa pyjaa ~ memey takk payaa cakapp laa keadaan aku time tuu macam manaa . serius , macam hilang ingatan ! sebaikk aku masihh ukeyy , if tak ? ntaa laa . aku hanya mampu mengucap alhamdulillah :D huhh , time PJK takk habiss lagy tapi kitaorang semua dahh berhenti sebab nakk lepakk plakk , tetibaa cikgu siti cakapp jums kitaa snapp picc . aku join jealaa . after habiss time rest , aku nampakk adikk aku *adikk angkad TERSAYANGG* then diaa panggil aku sebab diaa nakk tumbuq aku . ukeyy , aku jeniss takk kesaa kann , so pegy laa dekadd diaa and lepakk kejapp dekadd tangga tuu ^^ aku and pyja buadd lawakk bodohh ~ dorangg ponn apaa lagy kalau takk gelakk . eceyhh , pyjaa pujokk adikk diaa *DILA* . comel jeaa gayaa dorangg , adikk aku ny plakk jealous ~ apaa laa , tuu ponn nakk jealous . nanty aku cepukk jangan tanyaa kenapaa eyhh adikk ^^ ukeyy bubye that's all , see youu later baby :> salamm ~