Posts
about
credits
+follow >> <<
OPEN HOUSE :D

Saturday, September 24, 2011 | 8:59 AM | 0 light(s)


OUR BEST TODAY ~
huheyy readers and followers ^^ yeahh , harinii rumaa aku adaa buadd open-house untk membe-2 aku and mama aku . alhamdulillah , ramaii jugaa yangg datangg . hee , first person yg datangg rumaa aku , confirm-2 laa baby-boo aku NUR DIANA FAZREENA FAUZI    then baruu laa membe-2 aku yg lain datangg pulaa . takk lupaa jugaa dekadd adikk kesayangan aku WAN NURUL AZIMAH ARIFIN  dengan membe-2 diaa laa kann kann :) aku happy sangatt sbb korangg sudii jugaa datangg rumaa aku even burokk and sempit tuu . thanks a lot ukeyy ? hehe , insya'allah kalau adaa rezeki lagy , tahunn depann aku surohh mama buat open-house ~ ukeyy , dalamm pukol 3petangg mcm tuu turn membe-2 aku dahh selesai .  dean and khary ajakk pegy open-house rumaa ekyn dekadd cendana then lepakk QB . woww , takk sangkaa adikk aku ponn lepakk sanaa jugaa . takk apaa laa , datangg teros dudok 1 table dengan adikk aku . eceyhh , aku dudokk sebelah diaa ohh ! bangaa gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... HAHA , khary pulaa adaa bawaa camera nikon diaa , huhh apaa lagyy kalauu takk snapp pic kann , kitaorang kaki camera tawu ~ lepakk punyaa lepakk , dahh dekadd pukol 5 mcmtuu . dean , khary and aku gerakk pegy dekadd blakang dwitasikk sbb disituu adaa tmpat lepakk-2 . after kitaorangg dahh smpai destinasi kamii , aku text adikk aku ajakk lepakk samaa . lepastuu dorangg ponn datangg , haa dekadd situu baruu betol-2 snapp pic . dila sukaa buadd mukaa , adaa skaly tuu aku terperasan diaa buadd mukaa palingg terokk , ahakk :) dila membe adikk aku . balikk rumaa after maghrib ~ ukeyy that's all , bubye and see you later :> 

P/S - sorry kalauu ceritaa kurangg menarikk , penat sangat . so , ceritaa apaa yangg aku mampu jealaa . sorry aww aww :D