Posts
about
credits
+follow >> <<
HAPPY WITH YOU , HONEY ~

Monday, September 12, 2011 | 5:41 AM | 0 light(s)

THANK SAYANGG :)
huheyy readers and followers ! yeahh , macam biasa bangun siap-2 pergi schh . thenn jumpaa membe-2 class , mulaa laa aku nakk naikk hantuu macam 2abad takk jumpaa kann . kerjaa akuu dalamm class apaa lagyy if takk mengacauu orangg :P ukeyy , after habiss waktuu schh aku teross balikk laa sbb takk adaa apaa aku nakk tunggu lagyy . sampaii rumaa kenaa turunn balikk pergi amikk si ketot *HAZIQ ISKANDAR* balikk schh pulaa . haishh , penatt-2 ponn paksaa jugaa dirii ny . selesai semua tugasan aku di rumaa , tangan gatal nakk onnline . thenn takk tawuu nakk buadd apaa , bacaa blogg orangg jealaa kann . rajinn sangatt -,- HAHA ~ tibaa-2 phonee bunyii pulaa , tengokk khary call ajakk lepakk QBISTRO . malass nakk keluar , takk adaa mood . so , aku stay jeaa dekadd rumaa . round 5 dean call balikk , surohh pergi QBISTRO . haa , teross offline thenn siapp-2 pergi dekadd dorangg evenn moody :D ingatkann bosann , rupaa nyaa takk . datangg-2 aku daa gelakk habiss tengokk khary makann , eceyhh macam takk pernahh tengokk orangg makann pulaa . dean kerjaa diaa snap pic jeaa and wan pulaa mukaa ngantokk . akuu buadd QBISTRO tuu macamm rumaa akuu ohh . memekakk sinii sanaa sampaii mamakk tengokk aku lainn macamm jeaa . eyhh , kesaa pulaa akuu ? asalkann aku happy sudaa :) apaa-2 ponn harini seronokk bagi aku evenn adaa bosann seketikaa -,- ukeyy that's all , bubye and see youu againn ~ 



P/S - TO DEAN , KHARY AND WAN thankk for today <3 aku happy gilaa nakk mati dengann korangg ohh . if korangg takk adaa confirm aku takk akann happy macamm ny sampaii gelakk besarr . korangg jeaa bolee buadd aku adaa mood balikk kann ? nakk harapp kann orangg lain ? ntaa laa , aku sendiri ponn takk tawu . btw , thank again . iloveyousomuchhandmuch !